Förvirringen är total!

vädret gör mig förvirrad! ena sekunden är det sol, nästa sekund snöar det! Det va stans skummaste väder igår! under dagen va det rätt okej värme, men när jag va ute och snurrade inatt så va det helt plötsligt 6 minusgrader! vart fan kom den kylan ifrån? Imorse när jag vaknade upp i min bakfylla så hörde jag på radion att det hade vart 17 minusgrader strax norr om uppsala, Det är fan sinnesjukt! jävla väder! jag tror jorden exploderar snart!


det va löning inatt, jag kännde att jag behövde döva mina tankar och intog After och deras whiskyflaska strax efter kl 00. Hookade upp med baren dimman och knallade till Medusa, vidare från medusa till skeppsbar där jag och sebbe snabbt kom fram till att dra därifrån, tillbaka till After där jag fick 4 st narkotikapåverkade idioter utslängda, hurra för mig typ!


Alla vägar bär till After!



Att försöka förstå sig på tjejer har jag från och med idag slutat med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0