jag behöver hjälp!

går på jobbet

Igår på jobbet kännde jag att jag behövde komma ut i solen och glassa lite, jag tog min kaffekopp och gick ner och tog en cigg och njöt av vårsolen så mycket jag kunde, någon minut senare dök bossen upp.

med sitt charmiga leende släpper han komentaren

"André du står här och röker du måste sluta! du bränner säkert 1500 kr i månaden på cigg, Sluta rök! sen går du iväg och köper ett gymkort för 500 kr, sen går du och köper kondomer för 1000 kr så kan du lyxrunka hur mycket du vill sen. det låter väl bra?"

 vad svarar man på en sån sak? :P

Martin igår efter en säkerligen tråkig söndag

" Jag har kommit på varför Afrikaner piercar kinderna med typ pilbågar"
Jag " jasså vad kom du fram till då?"
Martin " ja alltså dom gör hålen så stora att du kan suga _ _ _ genom kinderna FAN VA SMART"

Jag " tystnad"

Jag ska om 40 min ut på äventyr! jag ska sitta på andra sidan bordet!

jag har beslutsångest! jag kan verkligen inte välja ut bilder som ska va uppe på hemsidan, kan nån vänlig människa hjälpa mig? jag ser bara fel! hojta till om nån känner för att ägna 2 timmar åt bildstudering :P

nu ska jag ut och ta en cigg och sen hum ja vad ska man göra egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0