JÄVLAR VILKEN HELG!

Meningen va att jag skulle ha en plåtning i fredags, men Amina va sjuk så det vart ingenting, istället vandrade jag hem bärandes på 2 stiliga systemkassar, vintern hade slagit till igen det blåste och snön piskade mig i ansiktet, När jag kom hem hällde jag upp ett redigt glas whiskey och gick och la mig i ett varmt skönt bad.

jag satt sen länge och väl och funderade på vad jag skulle hitta på, alla vänner och bekanta verkade va upptagna på annat håll, Några timmar senare kommer Nattis över glad som altid, vi sätter igång med att gå igenom lite bilder från tidigare plåtningar med henne.

Det dröjer inte länge innan Olof samt hans tjejkompis Frida dyker upp. vi drar igång med förkrökat, jävligt roligt, fylle leken " jag har aldrig" kör igång, detta körs denna kväll på whiskey!

runt 12 snåret så är det dax att rulla iväg mot After, jag ringer min svarttaxi, han har brådis så vi skyndar oss ner, i trappan missar jag ett trappsteg och klotar runt,  jag får ett stiligt och jävligt härligt sår på benet som gör galet ont, bryr mig inte mer om det, väl inne på After berusar vi oss mer med öl och annat gott. Det går några timmar och helt plötsligt ligger jag på golvet och skriker, Jag har dock inga klara minnesbilder hur det gick till men jag halkade och klev så pass snett att jag stukade foten.

smärtan är total, jag får hjälp att komma upp av vakten och annat hjälpsamt folk, i mitt allmäna fulla och smärtsamma tillstånd försöker jag ta mig hem till och börja med komunalt, men ger ganska snabbt upp och får ta en taxi.

Jag vaknar upp hemma i min säng lite halvbakis jag har glömt bort att jag har råkat ut för tråkigheter kvällen innan och ställer mig upp, trodde du på den själv eller André`?

med trasig fot och ett stor gigantiskt sår + blåmärke stort som ja jävligt stort, lunkar jag ut i köket och sätter på kaffet.

Min fot dödar mig!!!! hur ska detta gå? jag har två plåtningar idag ( läs lördag) och jag kan knappt röra mig.!

kl 14 kommer Linnea och Marie och vi kör igång! det va inte lätt att röra sig kan jag säga men jag genomförde plåtningen proppad med naproxen :P

kl 17 e vi klara och jag hoppar ner till pizzerian för att inta föda och ladda om inför runda nr två med Nattis och Fatima, Tema vampyr :D kameran går varm som aldrig förr. vid en snabb titt av bilderna så vart dom rätt bra :D

jag summerar denna helg som galet bra! trots mina skador så har jag haft det galet roligt!

bilder från helgens bravader kommer komma upp under kvällen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0