Laddar

Tjoho alla härliga bloggläsare ! hoppas att ni har haft en kalas helg ? för det har iaf jag haft! Började i fredags med att fira in våren nere på KK här i gamla stan. KK = Kajkanten... va en riktigt härlig tillställning som innehöll det mesta av det bästa. bilder kommer upp ikväll...

igår vaknade jag med en grymt härlig baksmälla, men några koppar kaffe och en naproxen senare va jag återställd iaf till 75%. jag tillbringade hela dagen med att kolla igenom mina bilder, redigera bilder resultatet kommer oxå upp under kvällen.

Nu sitter jag och ugglar på kontoret, jag är inne och laddar mina kamera batterier. tänkte dra en fotorunda nere vid slussen, rätt najs att plåta där :D

Det vankas en hel del andra plåtningar oxå...

bandplåtning med Fredde och Jasenko

en stadsplåtning med Jacqueline

dubbelplåtning med Linnea och hennes kompis

dubbelplåtning med Becca & Madde

jag har kommit fram till att jag behöver en ny kamera! nån som är sugen på att sponsra?

Vi ses på andra sidan linsen mina vänner!

Morris bror kan sova vart som helst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0