lIVE FRÅN FREDAGEN!!

okej! när jag vaknade upp i imorse så va det vårväder, solen sken, skatorna skatade och kaffebryggaren kaffebryggade, under dagen förvandlades detta till gråmulet och allmänt segt väder, jag kände hur humöret gick ner, på g hem efter att ha ugglat på systembolaget i ca 40 minuter så va det full snöstorm!

vad är grejen med detta väder? okej vi lever i sverige och man ska inte räkna med strålande solsken men ENDÅ!!!!

när jag kom hem la jag mig i ett sjukt varmt bad, hällde upp ett redigt glas whisky & beylys ( ursäkta stavningen) och gick och la mig i ett ruskigt varmt bad! va så jävla najs!

min plan oplanerade plan är fortfarande halvoplanerad, men Nattis kommit hit och ölar en stund sen ska vi vidare till grekträsket Gamla stan och öla :D

men hon är inte här ännu, jag känner mig rätt "ensam svensson" jqg sitter halvlullig och dricker whisky och kollar på " så ska det låta" UNDERBART!

tyvärr så vart ju kvällens plåtning med Amina instäld pga hon mådde dåligt, men vi har ju morgondagen kvar med 2 dubbelplåtningar :D

vi ses i dimman mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0