Liveblog direkt från ::::::::::::::::::::

jag livebloggar direkt från bussen! tror att vi befinne ross nånstans strax utanfr stockholm typ upplandsväsby! Fyfan för Väsby! jag och Martin va fast där en hel jävla natt! skapligt med ångest!

nåväl jag är iaf på G upp till Tess i Sundsvall :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii äntligen! ska bli sååååå härligt :D va känns som evigheter sen jag va där ska bli så mysigt : )

har väl ca 4,30 min kvar typ innan jag e framme, jag sitter vid ett litet bord, killen framför mig va klok och tog med sig ett grenuttag så nu har jag el :D uppkopplingen på bussen funka INTE! men killen brevid mig lånade ut sin dosa till mig :D jag har det bra!

vad hinner man göra på 4,5 timma då? titta på en film, redigera bilder, planera kommande plåtningar, ja lite allt möjligt, jag börjar bli en smula hungrig så jag ska nog hugga n på min macka snart :D

skriver mer om en stund

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0