Nu rullar det!

Dom senaste dagarna har kamneran gått varm! vilket har vart väldigt kul! Samtalen halgar just nu in med folk som vill bli plåtade! bara idag har jag två nya bokningar, känns rätt skönt att folk har börjat höra av sig till mig, känns som att jag börjar komma nånvart lixom...

Har börjat få en hel del beröm för mina kort nu! det stärker självförtroendet jävligt mycket måste jag säga!

Kommande plåtningar!

2a Mars! Agneta ringde nyss in och ville ha bilder, vi kör ikväll i gamla stan, planerat ja lite bilder med mystik i
3e Mars! Catta & Micha dubbelplåtning, Catta ringde idag och ville ha nya snygga bilder
10e Mars! En av mina favorit modeller Nattis : ) tema Pinup

Ja mina vänner jag vill ha mer att göra! spelar ingen roll om det är människor, eller djur ge mig jobb :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag och Beckis är på :D Om du har någon rolig idé som skulle passa oss så kör vi :)



kommer det upp några bilder från i fredags? Annars får du skicka dom till mig, för jag har inte sätt dom än :P

2009-03-02 @ 15:39:55
URL: http://maddehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0