Rapport från mig själv

jag va och käkade kina buffé på lunchen, jag befinner mig just nu i matkoma, vill bara lägga mig ner och dö på golvet jag är heeelt slut. mitt hjärta slår i 280 känns det som.

" hon sitter som en tvångströja runt mig" underbart citat!!!

mitt högerben ser fruktanssvärt sexigt ut just nu, hela smalbenet är typ blått! skit sexigt! "krypande blåmärke" mee love! foten ja den börjar väl återhämta sig en smula, men det gör fortfarande sjukt ont!

va nere på After en sväng igår och kolla läget, dom bara garva åt mig där! undrar varför? :P

Idag tyckte jag att det va dax att göra min kamera på bättre humör jag har beställt en ringblixt :D wooooo!!!!!!! får se hur det går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0