rapport från min ungdom

Jag sitter här på kontoret med vinyl 107 på högsta volym, kaffet i ena handen, och mår som en kung! Funderar på att dra ut datan på gården och röka, dricka kaffe och lyssna på vinyl 107

Jag och Robban va i vår ungdom rätt skoltrötta och satt oftast på min ballkong i tyresö och rökte,snacka skit, drack kaffe och lyssna på vinyl hela dagarna! det va så sjukt jävla najs!

En solig vår dag satt jag och Robban hemma hos mig och ugglade framför tv,n båda två skolkade den dagen . Min mor va inte så glad på oss på den tiden.,

Vi sitter och gottar oss med en kopp java när jag ser att morsan plötsligt kommer upp på loftgången. Robban uppfattar detta på 0,2 millisekunder och slänger sig ur soffan och börjar springa upp mot mitt rum för att gömma sig, halvvägs uppför trappen kommer han på att han glömt skor,jacka,väska i hallen och slänger sig ner igen.

Jag sitter kvar i soffan och ser hela händelseförloppet, Robban slänger sig ner och försvinner lika snabbt upp igen, precis när morsan öppnar dörren är robban uppe på rummet.

Morsan undrar självklart varför det står två kaffekoppar och två tallrikar på soffbordet. "jag va hungrig svarade jag"
Morsan anar att nått inte står rätt till och letar igenom rum efter rum men hittar ingen robban,

Min förhoppning är att Robban har hunnit smita ut ballkongvägen, Morsan stannar hemma i lite mer än 2 timmar, tio min efter att hon gått sitter jag ute och röker. Plötsligt kommer Robban ut från lägenheten täckt av damm

jag frågar såklart vart han har hållit hus i 2 timmar?

" Ja jag hade inget annat val än att gömma mig under din säng tillsamans med alla dammråttor där har jag legat och tryckt i 2 timmar! ge mig kaffe!!!!"

Hahaha en helt underbar händelse !


Kommentarer
Postat av: Linnea J

Hahaha!!! Klockrent :D

2009-03-26 @ 14:43:44
Postat av: Millan <3

Du har fått en award i min blogg ;-)

2009-03-26 @ 21:15:01
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Millan <3

Du har fått en award i min blogg ;-)

2009-03-26 @ 21:15:56
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0