TRASIG FOTOGRAF!

Snacka om att jag är trasig idag, Efter min plåtning igår är jag helt slut i skallen,  jag har träningsvärk utan dess like i armar och ben, jag tror jag står jävligt skumt när jag plåtar, min rygg dog oxå!

Plåtningen började sådär halvbra för mig som mådde rätt kasst redan sen tidigare under kvällen, jag taggade till och tjejerna kämpade tappert!

Vart en rätt rolig fotografering fram tills att min rygg absolut inte ville va med i matchen! vi startade runt 21.45 vi va väl klara strax innan kl 2 har jag för mig,

har gått igenom samtliga bilder nu, några riktiga guldbilder vart det.

nått som irriterar mig är att jag har en smula problem med ljuset, men med en smula övning blir det nog bra tror jag,

bilderna ligger i redigeringsstadiet än så länge : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0