veckan som gått

Yes ja yes yes ja! då va det äntligen fredag! har vart en rätt skum vecka, har jobbat jävligt konstiga tider! och det har tagit på mina krafter!

Min kollega har skaffat hundvalp tillsamans med sin karl. hundvalp = problem för André. min gamla kollega hade barn barn = problem för André.

det va bara en tidsfråga innan smällen skulle komma pang sa det i måndags! Jag skulle egentligen jobbat kvällspass denna vecka, skönt med sovmorgon. MEN nu har jag fått jobba dagtid istället, samt ett dubbelpass plus en kväll, jag är rätt skruvad i huvudet. Men nu har vi iaf kommit fram till att jag ska köra dagtid i 2 månaders tid. rätt okej endå jag får ju iaf ett liv till skillnad från min kollega som inte kommer att ha nått liv alls :P

annars så har veckan vart helt okej, har fått en del saker gjorda :D det har väl blivit en del festande i vanlig ordning oxå.

Helgens planer lyder som följer!

ikväll är det KKF premiär! ni som inte har en susning om vad KKF står för så är det kajkantsfylla!. Team KKF och Team fullast vinner ska fira in våren samt några födelsedagar på KK i old town. Ni är välkomna förbi!

under morgondagen har jag bestämt mig för att dra till Slussen och ta lite sköna bilder. jag kanske kan få nån med mig?

söndagen är vilodag enligt rykten. jag är ledig och tänker tillbringa söndagen till bildredigering och fixa och trixa med nya hemsidan!

Min första ormmatning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0