2 liter vatten - en trasig fläkt och ett serverskåp

igår kväll när jag och min babe skulle gå och lägga oss så va det sinnesjukt varmt i rummet, jag öppnade fönstret och ställde fläkten på soffan vid fönstret för att den skulle pumpa in kallluft,

Millan " ställ den inte där den kommer ramla ut"
André " nej då den står stadigt!

hon gick och borsta tänderna, jag tänkte rätta till fläkten en smula, vände mig om och hör ett rassel, jag vänder mig om och ser fläkten försvinna ut genom fönstret, MASSA sladd kvar inne som jag självklart inte får tag på. " PANG" säger det nere på gatan, min första tanke va att nån säkert fått den i huvudet och dött. men turligt nog va ingen ute och knallade vid den tiden :D

typskigt mig :P

idag när jag kom in till kontoret kl 14 så fick jag en saftig smocka i ansiktet, smockan utdelades av värme! det va sinnesjukt varmt inne, 34 grader vid serverskåpet lagom mysigt! solen ligger inte på så speciellt länge på gården men det räcker för att kontoret ska bli en kokande gryta.

jag har nog tryckt i mig 2 liter vatten sen jag kom hit!

ikväll ska jag sova utan min älskling :S hon ska fixa iordning hemma ikväll, kommer bli jätte tomt ju!

Hon va ju helt underbar igår när jag kom hem från jobbet :D hon hade gjort god mat och till efterrätt så serverade hon jordgubbar med chokladgrädde helt sinnesjukt gott! saknar henne!


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Älskling.... Dumt att lyssna på din smarta flcikvän... Vi hade sluppit ha det så varmt om du bara hade lyssnat....



Och så jävla underbar e jag faktiskt inte... Jag ville ju bara ge min trött älskling mat när han kom hem, istället för att han skulle behöva ställa sig och laga mat halv 10 på kvällen ;-)



Puss på dig <3

2009-05-28 @ 13:59:28
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0