André goes Svensson!

ja yes ja! André lekete svensson för fulla muggar i lördags! eurovision, chips, godis, soffan, tjejen, öl, och allt annat som hör till

 lördags vaknade jag upp brevid min skönhet! äntligen helg och äntligen kunde jag ligga kvar och pussa på henne utan att behöva gå upp och åka iväg och jobba UNDERBART! när vi vaknat till liv sprang jag iväg till bolaget för att införskaffa cider till min dam inför kvällens aktiviteter.

Meningen va att vi skulle dra till KK och festa, innan det begav vi oss iväg till Humlegården där glada ligan satt och käkade, drack och hade allmänt trevligt, Sandra hade fyllt år så det va en lättare sammankomst i solskenet, riktigt sköna härliga människor *tummen upp*

Sol+ öl = ingen bra kombo, min hjärna kokar sönder.

Väl hemma igen dog jag och Millan på sängen i en prydlig liten hög. mysigt! efter några minuters fundering och telefonringning ställde jag in kkfen och bunkrade ist upp med chips, godis, fanta och allat annat som man behöver en lördagskväll.

Jag va en bra pojkvän som sprang ner till ICA för att köpa choklad till min stackars sötnos : )

det va dax för eurovision 2009. i vanliga fall brukar jag bojkotta sånna tävlingar. sverige blir alltid endå sönderknullade av alla andra och kommer typ sist. Johanna ( tjernobyl) tittade förbi vi intog tv ställning med chipsen i högsta hugg!

som vanligt funderar man på när man sitter där och ugglar hur det kommer sig att dom flesta länder ( även sverige) skickar iväg sinnesjukt kassa bidrag av alla de möjliga slag. pinsamma bidrag av dom flesta! Jag funderade på om jag skulle skicka in mig själv till nästa runda bara för att. jag är så kass så att jag skulle platsa bland dom där mupparna.

Det mest underhållande under dessa 3 långa timmar va faktiskt pausunderhållningen riktigt givande. nått annat som va rätt underhållande va våra kära komentatorer shirley clamp & vad han nu heter för nått. deras ironiska komenterarer " nemen ojdå va roligt att estland fick 2 poäng" Nemen oj Sverige fick poäng"  ahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!  jag ska nog söka jobb som komentator oxå nästa år. jag hivar i mig en flarra whiskey och drar igång tror det skulle va mkt roligare. :D

som jag sa Sverige kom typ sist. Den söta lilla pojken från Norge knullade sönder hela europa och tog hem storsegern, självklart kan vi i Sverige gotta oss åt det vi är ju faktiskt grannar! *suck*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0