Det pirrar i magen!

Jag tror minsan det har flyttat in ett litet myrbo i min mage, jag tror iaf att det känns så när man har myor i magen det lixom kittlar och man vill bara le och skratta och hoppa och skutta, Jag tror minsan att ni som läser känner igen den här kännslan i magen : ) 

Här har ni orsaken till pirret i magen :  )



Senaste dagarna har jag flugit fram väldigt lätt! känns så underbart att ha henne vid min sida! jag känner mig så sjukt glad! jag kan inte sluta gå runt och le! DU får mig att må så bra! ingenting känns omöjligt nu!

Det kommer kännas tomt utan dig inatt, ingen Millan att hålla om och pussa på, ingen Millan som pussar på mig när jag sover och inte vet nånting, Ingen Millan som snor mitt täcke mitt inatten ( charmigt) längtar som en liten tok tills imorgon då jag får träffa dig igen!

vi ses i drömmarna : )


Kommentarer
Postat av: Emmi

Naaw, jag blir alldeles gråtfärdig (av lycka givetvis!)..

Tack för att du finns i underbara Millans liv och får henne känna som du gör.. :)



Mvh Emmi

2009-05-16 @ 02:57:42
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0