dra på trissor!

kom nyss in från en rökpaus på gården, jag är täckt av pollen! det svepte in ett moln av pollen nyss! tur att man inte har pollenallergi :D bänken och bordet där ute kräver en riktig omgång så att dom blir pollenfria! skurhink och tvättsvamp *tummen upp*

just nu sitter jag på jobbet och ugglar, jag tycker att klockan kan ticka på snabbt som satan så att jag får bomma igen och åka härifrån! kl 17 har jag en utbildning ska bli rätt najs för där går det åt massa tid :D

Jag börjar känna ett fotosug faktiskt! vill dra en riktig fotorunda på söders höjder! nån som är sugen?


Kommentarer
Postat av: Natts

Hihi, du vet att jag alltid är sugen :D (misstolka inte)huhuh

2009-05-15 @ 17:04:35
URL: http://nattyporrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0