Facebook har talat, det facebook säger stämmer..... eller?

Vart man än vänder sig just nu här man alltid nån som säger ordet facebook! "såg du hans status på facebook?" OMG OMG OMG såg du bilden på mig på facebbok?" ahhhh facebook , söter man på nån ny bekant " i regel efter 5 min " men vafan du har väl facebook?" ja vem har inte det? går det att undvika ?

nej nej nej?? min mor har facebook! jag kollade nyss om min far har FB nej det hade han inte, fan nu kan vi ju inte hålla kontakten!


" vart jag än i världen vänder vilar facebook i mina händer" skriv in i biblen för i helvete! AMEN


känns som att det är en tävling om vem som har mest vänner! jag har hela 325 vänner, men ca 65 % av dom pratar jag aldrig med, "Bra o ha vänner" ifall man skulle få lite tråkigt nån dag typ


iof FB är jävligt bra, folk som man letat efter sen man sluta mellanstadiet eller gamla kollegor och annat spännande kan man ju hitta :D facebook får oxå mig att inse att världen är sinnesjukt liten! jag tog ett random namn nyss och kollade, ja jävlar Emelie Andersson ( som det iof finns 400 st av ) känner massor av mina vänner!


till och börja med så har facebook fått för sig att jag är ett riktigt praktalko


"Din lever liknar ett russin. Du kan dra i dig 10 bärs utan att bli påverkad!du är en person som man verkligen kan kalla alko! du föredrar att dricka varje jävla dag! ta tag i ditt liv!"


detta är inte sant jag kan faktiskt om jag fokuserar riktigt mycket faktiskt bli ganska dragen på 3 öl och en whisky allt beroende på sinnestillstånd

Facebook säger att jag kan decka överallt

"Du kan verkligen däcka överallt.. sittandes, liggandes, till och med stående om det skulle vara så.. du tål helt enkelt inte alkohol men vem fan gör de, dan efter vaknar du ofta o tänker "men ne jag var ju inte så full igår" men oooja du ska bara veta.. däckning och

minnesluckor hänger liksom ihop och du får ofta höra alla godbitar dan efter."


det stämmer faktiskt inte heller, jag har alltid oavsett tillstånd lyckats ta mig hem till min säng där jag deckat,


Facebook säger att jag blir en APA på fyllan som underhåller mig själv,

jag skulle lika gärna kunna va en sengångare, myrslok, uggla eller en myra, Myran kutar ju omkring som om den inte hade nån planlaggd väg, jag är likadan när jag är onykter, jag svänger fram och tillbaka, men jag utforskar faktiskt bara min omgivning, spela roll om samma sträcka som tar 5 min att gå tar en halvtimma när man upptäcker nya saker. Uggla? jag ser allt, eller kameran ser allt som händer, den kan vridas 365 grader, ser det mesta, äter det mesta, skit bra att ugglan har bra minne och kommer ihåg saker dagen efter *tummen upp* jag kan nog bli vilket djur som helst på fyllan. facebook har fel

Facebook säger att jag är Hardoce perverse

"Du onanerar dagligen. Din händer är alltid nere i brallan. redtube.com är din startsida. Du måste skärpa dig din lille kåta unge"jag har inte redtube.com som startsida,

mina händer är inte alltid nere i byxorna, jag onanerar inte dagligen, måste jag skärpa mig åh du store facebook? kåt javisst men jag kan faktskt konrtolera mig :D

Enligt Facebook är jag en riktig heting, okej Facebook har faktiskt rätt :D Facebook säger att min flickvän är ful, Facebook har FEL, Min flickvän är väldigt snygg! och tro det eller ej hon är sinnesjukt söt när hon sover och det är det fan inte många som är :D *stolt pojkvän*

Facebook säger att jag är Simba i lejonkungen


"Du är väldigt ståtlig, omtänksam och kan inte vänta på att ta reda på vad livet har att ge. Alla ser dig som en framtida ledare och du älskar att stå i centrum. Ibland vill du visa dig modig vilket kan resultera i en negativ impulsivitet och du skjuter då ifrån dig jobbiga händelser istället för att ta itu med dom. Tänk på att när du väl går igenom det jobbiga, kan det bara sluta med att du står högst precis som det är menat."


Nemen titta Facebook har rätt :D stämmer nästan precis : P


Enligt facebook så tycker jag om lagom stora bröst som passar i handen! facebook har sinnesjukt rätt! det är bra bröst :D enligt facebook är jag bra på att kyssas! jag har aldrig kysst mig själv så jag vet inte.... feedback tack :D Enligt facebook är jag lagom kinky, facebook har rätt en kombination av lite smisk och pisk och kärleksfullt sex, ska man älska ska man älska : )


facebook har talat, har facebook rätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0