fittfrisyrer & lakritsshots

jag stötte på en blogg nu under kvällen som idag tog upp ämnet fittfrisyrer, intressant tyckte jag och började fundera på viken "frisyr" som egentligen är den bästa? helrakat, toffs, rand, svårt val det där! nåväl på senaste tiden har det ju blivit rätt trendigt med att göra olika roliga frisyrer samt att färga könshåret,  ja nått kul ska man ju ha när man har sådär lite halvtråkigt en fredagskväll :P

vad säger ni läsare vad ska det va för "frisyr" ?? hur ska det va för killar?

det här är ju typ " hej bullen jag har ett problem" fråga haha :D

ja måste återkomma med detta i nån annan blogg oxå, räkna med några snuskinlägg i fotografens blogg :P

jag och Maria hade som vanligt telefon konferans över en cigg såhär på kvällskvisten, hon hade hittat lite egentillverkad lakritsshot i kylskåpet som hon satt och smutta på under kvällen, nu när jag prata med henne så säger hon

Maria " Jag tog några klunkar sen tröttna jag och slängde skiten"
Jag "  NEJ!! du kan ju inte slänga det är ju alkohol missbruk!!!"
Maria " Är du DUM eller! jag måste ju ha nått att natt mig med imorgon oxå"
Jag ord uteblir då jag kippar efter andan under skrattatacken!

Maria är för rolig ibland :D


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Jag personligen gillar helrakat eller på sin höjd trimmat, både hos mig själv och hos killar ;-) Men alla är ju så olika, så det varierar nog väldigt mycke från person till person =P Men me like it rakat =)

2009-05-13 @ 07:36:49
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag gillar rakat både själv o på killar..=))

2009-05-15 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0