JAG HAR NOG

Världens underbaraste flickvän :D sötnosen jobbade över idag jätte jätte länge, vi skulle handla mat så jag mötte upp henne utanför ICA supermarcado ( stavfel är tilllåtna) jag dansar fram till henne lite lätt när hon kommer och ska ge henne en kyss, helt plötsligt står hon där med en gigantisk ros i handen!!!! lika glad som överaskad tar jag emot rosen och känner fjärilarna i magen flaxa runt ordentligt : )

hon är bara för söt! just nu ligger hon i min och vilar en stund, ska väcka henne om 30 min : ) jag brukar sällan få rosor av mina flickvänner med undantag för några stycken, så detta är väldigt speciellt för mig : )

hon är helt fantastisk! jag är lyckligt lottad! jag är lycklig! lyckligaste killen i stan :D

 

Min snygging och min snygga ros , Nu ska jag bara hindra Morris från att äta upp rosen bara det är en utmaning i sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awwwww!!!!!!!!! Fett gulligt =) =) =)

So happy for you hihi

2009-05-18 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0