jag ska aldrig mer dricka

Vem har inte utalat dessa berömda ord dagen efter? " jag ska aldrig mer dricka i hela mitt liv"  efter gårdagens kalasröj på Kajen och på After så dog jag och Millan i sängen strax efter kl 3 inatt. Jag vaknade upp första gången vid halv 8 då min bakfulla hjärna ville krypa ut genom näsan och bosätta sig i en annan kropp. 

jag hade tur jag kunde somna om! i vanliga fall när jag slår upp ögonen dagen efter kan jag aldrig somna om hur dåligt jag än mår, nu hade jag millan brevid mig som jag genast började krama och somnade om som ett litet barn, strax efter 10 drog klockan igång och skrek fyfan!

upp och jobba, Min sötnos va jätte trasig och mådde inte alls bra, men det får man stå ut med dagen efter sin första KKF :D

jag mådde inge vidare heller, det vart nog lite för mkt för mig! jag brukar inte må såhär dåligt som jag gjort idag. Kom in till jobbet och ville självdö på bordet, jag tvingade en av mina säljare och springa o handla pizza åt mig :D

jag är nästan helt återställd nu :D

om några timmar så ska jag träffa Millans mamma, jag känner mig skit snygg eller inte? känner mig som ett drägg deluxe! men det ska nog gå bra : ) sen ska vi tydligen till Millans polare Sophie och Danne och käka : )

imorgon är det parmiddag hemma hos Maria :D André goes svensson igen :D

på lördag ska jag va vimmelfotograf på Linneas studentskiva :D lär bli najs!

på söndag VILA!!!!!!


Kommentarer
Postat av: emine

fin blogg

2009-06-06 @ 21:03:27
URL: http://emoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0