Masmaskrosfluff, svenssonliv och kärlek :D

jag kallar det för maskrosfluff ni vet det där vita fluffet som flyger runt överallt just nu! jag är rätt trött på att det flaxan in i näsan så att det killar nått för jävligt och jag vill nya konstant. jag har jävligt tur att jag inte är allergisk mot fluffet utan kan andas helt fritt och härligt. jag lider med er alla som är pollenallergiker! för mig är det som att jag fladdrar omkring i ett hav av rosa fluff för llla André är kär :D Jag har en helt underbar flickvän! mina kännslor växer så det knakar för varje dag som går. jag är bara så jävla lycklig! helst av allt vill jag bara springa runt och skrika hur kär jag är, men med risk för att spärras in som kärlekskrank pyskgalning så låter jag tillsvidare bli : ) <3

Det har ju vart långhelg och grejer nu :D helt underbart! hade jag inte haft min kära kamera hade jag haft svårt att hålla isär alla dagar hehe...

I torsdags ( enligt min kamera) så jobabde jag i vanlig ordning vi körde halvdag 12-18 jävligt najs! på kvällen va det dax för mig att för första gången presentera mig för Millans mamma :D det är alltid en nervös upplevelse när man för första gången ska möta sin partners föräldrar. men jag brukar inte heller ha nått emot det, tror faktiskt att jag har kommit överens med samtliga mina flickvänners föräldrar :D


jag åkte ut till Sätra och mötte upp millan, Ja jag va låååååååångt bort från mina hemtrakter vid odenplan. men vad gjorde det jag va ju hos min sötnos : ) jag skakade tass med Millans trevliga mamma och gjorde säkerligen ett nervöst intryck men så får det va :D efter att ha intagit sjukt god rabarberpaj med vaniljsås va det dax att rullla vidare till Millans tjejkompis Sophie och hennes karl Danne för en tacoparmiddag :D en riktigt trevlig tillställning, när jag äter tacos äter jag garanterat alldeles för mycket! efter 25 år så vet jag fortfarande inte min egna tacogräns. ( har du koll på din tacogräns???)

sen va det dagx att rulla hem ja bokstavligt tala rulla hem! jag och Millan va så mätta att om nån hade först rulla hem oss så hade det inte vart några problem,trötta och mätta la vi oss i sängen och somnade i varandras armar. jag älskar att sova med min sötnos hon är så fantastiskt underbar : )

I fredags va det Millans tur att jobba och min tur att vara ledig :D på dagens planering stog, parmiddag ute hos Maria :D Jag Millan och Jokke skulle leka svensson :D men innan det va dags för det så tänkte jag åka förbi kontoret och hämta min laddare till kameran samt skriva ut visitort som jag skulle ha med mig på lördagens studentskiva som jag skulle vimmelfotoa på. tänkte att jag kunde ta det rätt lungt under dagen. ack så fel jag hade, Maria och ida tyckte jag kunde komma förbi hornstull och äta lunch med dom. det va bara att duscha och klä på sig och rulla iväg....

först till kontoret där jag i ren och skär panik skrev ut mina visitkort, jag knallade i rask takt iväg till tuben för att åka iväg till Hornstull och tjejerna hunddagis :D väl framme knallade jag och ida iväg för att inhandla mat :D hamburgare för min del :D när vi käkat klart så vandrade jag iväg till bolaget för att inhandla kvällens dricka :D lagom mängd!!!! det hade börjat regna så när jag kom ner till Maria va jag genomblöt! jag hämtade min väska som nu va fullproppad med kameror och annat kul, skulle nämligen låna Idas kamera eftersom min börjat strejka!

dags för mer lokaltransport! ut till västertorp och till min sötnos som oxå jobbar på hunddagis, jag va ute vid 15 tiden så det va ju god tid att bara ta det lungt, jag kollade igenom kameror, tittade på när Millan och hennes chef klippte hundar och snackade lite skit :D tiden gick jävligt fort! poff sa det så va klockan stängning, Millan duschade och gjorde sig iordning på jobbet och sen gick vi och handlade inför kvällen, bara för att så va det även tacos denna dag :D men man får aldrig nog av tacos :D vi for ut till Tyresö,

ute i mina gamla hemkvarter väntade jokke och Maria, vi började hacka grönsaker och stekte köttfärs :D jag hackade lagom stora gurkbitar, min stönos tyckte dom va för stora :P jag tyckte dom va lagom :D vi började äta återigen så åt jag för mycket tacos, men jag va nog inte ensam :D efter två dagar av intensivt taco ätande har har jag troligtvis kommit fram till min tacogräns :D


vi gick ut och satte oss på terrassen och snacka lite skit och hade allmänt trevligt, efter en stund så försvann våra damer och lämnade mig och jokke ute, efter en timma kom dom ut med jordgubbar och helt underbar grädde! Millan kan sin grej :D vi åt, va mysiga och vart ännu mer proppmätta :D kl sent va det dax att rulla hem för att återigen självdö i sängen i ren och skär matkoma. aldrig mer äta så mycket!

lördag! ingen vila här inte :D vi klev upp gjorde oss i ordning och åkte ut till Millan för att flytta, hon bodde hos en killkompis men skulle nu flytta hem till mamma, den här gången va det dax att träffa millans farsa som skulle hjälpa till med flytten :D mkt trevlig karl! flytten gick snabbt och smidigt då vi bara skulle tömma ett rum men det räckte bra för att bli en aning seg i armar och ben :P Millan stannade kvar medans jag åkte hem för att förbereda mig inför kvällens studentskiva och vimmelfoto.

men innan jag kom hem va jag tvungen att panikshoppa nånting att ha på mig, jag yrade runt i ren panik i diverse affärer tills jag hittade vad jag skulle ha på mig :D det gick som det gick men jag blev väldigt nöjd endå :D väl hemma så varade jag ner tog ett skönt bad , laddade kamera batterier och lagade lite mat. jag åkte sen ut till robban en snabbis och hämtade min blixt till kameran som han lånat,

sen tillbaka till slussen där jag slöt upp med föräldrar, syskon,lärare och studenter, vi skulle åka djurgårdsbåten till typ grönalund för vidare gång till krogen. studentskiva = middag och tal och grejer. vi käkade sinnesjukt god mat och hade allmänt trevligt. strax efter 22 trillade Maria, Ida och min underbara Millan in några minuter senare även Robban och Sebbe :D vi kände oss inte alls gamla bland alla studenter :P men men det vart ett jävla party endå!

vid halv 2 rullade vi iväg sjungandes och dansandes med bussen :D mot slussen för fyllekäk och sen vidare hem : ) bra kväll!!!

ingen vila ingen ro här inte, jag ville helst ligga och mysa med Millan hela söndagen men vi skulle flänga ut till hallunda för att shoppa i billiga butiker,

jag hittade ett par snygga skor för halva reapirset :D sinnesjukt najs :D jag shoppade ramar, hårspray, tröjor, och massa annat välbehövligt som man kan hitta i billiga affärer : )


sen mötte vi upp Millans kära vän Anja och åkte hem till Millan, hemma hos Millan va det dags för ångestatack deluxe då hon gick igenom sina räkningar, oj oj det krävdes en massa vin för det :P min sötnos trodde hon skulle drömma om räkningar son atackerade henne så sött :P


vi åkte hem sen till mg och myste : )

så en lättare MASSUPPDATERING :D då väntar vi bara på bilderna :P dom kommer upp snart :D


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Och HUUUUR många gånger har du inte skrivet "bilderna kommer snart" ??????? Jag har då inte sett röken av några bilder här i bloggen, såsom du lovat.... Kom igen nu... UPPDATERA!!! Det är väl en fotblogg??? =P



Puss o kram DIN Millan

2009-05-28 @ 14:03:53
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0