Millan + Fredag = underbart :D

Jag vaknade upp första gången vid 6 snåret imorse och förbannade mig själv över mitt tidiga uppvaknande, det slår aldrig fel! morgon efter jag har festat slår jag alltid upp ögonen alldeles för tidigt! det gillar jag inte! är det fler som har samma problem?

jag fummlade med trött händer efter min mobil so låg nånstans i sängen, min sötnos hade smsat mig strax innan jag vaknade :D jag vart genast glad igen, fluffade upp kudden och burrade in mig i täcket igen och somnade om :D

vaknade upp igen vid 10 tiden relativt utvilad och pigg :D

Idag är det ÄNTLIGEN Fredag!!!!!!UNDERBART! Nått som är mer underbart är att jag får träffa min sötnos ikväll :D me happy happy :D ska ta hand om henne stackarn är förkyld så det måste vi bota med massa massa myspys och kärlek : )

Men innan vi träffas vilket känns som en eon av tid så ska jag till jobbet, slutar kl 20.00, Då är millan ute på upptåg med hennes chef och äter middag, så jag åker hem till Mr Boxer Robban och spöar honom i Fifa samt tar över hans gamla lur! min mobil mår just nu allt annat än bra! ska ta över hans Sony Ericsson P1 eller rättare sagt köpa den :D

Lördagens planer då?

jag och Millan har planer på att under dagen greppa tag i en filt och knalla ner till hagaparken och lägga oss i solen och mysa :D hoppas på bra väder bara : )

senare på kvällen är det som planerat en lördags KKF, kommer bli sjukt kul :D hoppas på att många ansluter till festen :d

åhh imorgon får vi sova länge :D jag behöver inte gå upp utan jag kan ligga kvar i sängen och pussa på sötnosen :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ja mina vänner vi hörs senare under dagen, nu ska jag hitta lite kläder och börja rulla mot jobbet!

vi ses på andra sidan linsen

over and out


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Gud vad söta ni är! :)

Stort grattis till er.

Kram

2009-05-19 @ 14:10:47
URL: http://gabriiella86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0