singelliv, ölsug och Man United!!!!!

Mina vänner jag är singel! Hon har övergivit mig för nått annat!!!!!! jätte dizzad , dumpad totalsågad, utsläng,



Nej så farligt är det inte :D Min underbara babe är ute på singelshopping med Maria, & Ida :P Maria är medlem på nån dating sida ( som hon för övrigt inte behöver nu :P ) några gånger varje år så är det singelshopping där alla singlar får 10% rabatt tror jag :P det kan damerna få roa sig med :P Millan är helt underbar och jag fortsätter sväva på mina små rosa fluffiga moln :D

Jag är sjukt ölsugen! vi har sinnesjukt varmt på kontoret och det enda jag vill är att gå ner på uteserveringen på Tempelbar och dra i mig en riktigt kall bira! har vart sugen fan hela dan! det skriker i öl och whisky tarmen :P

Om ca en timma och lite till är det dags för tidernas final! jag sebbe, millan och massa annat random folk kommer fylla upp tempel till bristningsgränsen och skrika för fulla halsar när vi ser united ta hem CL titeln!

jag saknar min babe!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Men å andra sidan så friade jag ju direkt när jag kom till tempel, och du sa jaa, så då är min singelshopping kanske glömd =P Plus att jag fick med mig ganska sexiga underkläder hem oxå =P

2009-05-28 @ 14:01:38
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0