jävla rixmuppar

det finns gott om rixmuppar stockholm! ungefär samtidigt som alla vår snygga tjejer vaknar till liv och krälar ur sina bon, kryper dessa rixmuppar fram, "plopp!!" säger det sen svämmas tuben över av skumma människor.

På G till Robban idag så hinner jag åka tre stationer innan det kliver på 3 riktigt trasiga snubbar och sätter sig passande nog brevid och framför mig. ena killen pratar i telefon

ska utalas med en full Vanheden röst

"alltså människor är inte kloka killen blåste mig på 15 lax idag han är inte riktigt klok den där grabben ska ha en kula i huvudet"

jag tittar försiktigt upp och iaktar i nån sekund

" Alltså dagens samhälle! idag råndade jag 20 pers på g till gröna lund" jag vill ju va hederlig men sammhället ser ju till att jag blir kriminell"

jag stoppar försiktigt ner min mobil i fickan då jag inser att jag mkt möjligt kan bli plockad på både kamera och mobil samt få en kula i huvudet.

jag känner mig så trygg i stockholms t-bana!

skit samma det finns gott om kleti och pleti därute! får skriva mer om det en annan gång

Inatt ska jag sova utan min babe :(  får se hur det går! hon är så söt och pratar i sömnen ganska ofta, för några nätter sen så sa hon " jag är så kär du är så underbar" jag log mig till sömns den natten. ibland mummlar hon obigripliga saker det är så sött :D Inatt va hon sugen på pankakor med sylt för det upprepades inte en eller två gånger utan en jävla massa gånger :P hon är för söt : )

allt känns så sjukt bra med henne! :D igår laga hon mat :D och alla vet att genvägen till mannens hjärta går igenom magen, Millan hittade genvägen :D mkt god mat och matlåda vart det till jobbet :D

ne nu ska jag gå och lägga mig och drömma om sötnosen : )

PS jag vet att det har vart dåligt med fotouppdateringar på senaste tiden! men håll i er snart så kommer det bilder igen, kameran vilar just nu : )

vi ses på andra sidan linsen

 så här ser jag och robban ut när vi lirar Fifa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0