handväskor och sommarplaner

När jag först slog upp ögonen kl 7 imorse när mobilen skrek " André för i helvete gå upp" så trodde jag att det va lördag vart en smula besviken när jag upptäckte min miss! Till vänster om mig låg hon med stort H och sov som ett sött litet barn : ) va helt underbart att få vakna upp brevid henne = ) jag tillbringade en liten stund till att pussa lite på henne innan det va dax att möta en ny dag . solen visade sig från sin bästa sida när jag klev in i köket iförd en slarvigt ihop knuten morgonrock och ruffsigt morgonhår för att sätta på kaffet!

ny dag = nya utmaningar :D

traskade tillbaka till sovrumet där hon fortfarande låg och sov så sött, ville bara krypa ner under täcket och mysa ner mig hos henne, men hade jag gjort det hade jag aldrig kommit upp igen.

allt känns så grymt bra! har suttit med ett leende hela dan :D mee happy happy :D

pratade med henne i telefon för en liten stund sen då hon fällde en riktigt klockren komentar

" Han va här för ett tag sen han fastande i dörren med sin handväska" stabil karl :P

Nu till nått helt annat! igår pratade jag och Maria om sommaren och allt som kommer hända :D hon va i sitt esse när hon ringde mig och la fram planen

här kommer listan med spikade datum för sommaren! både mina egna datum samt datum som det händer roligheter på

27e Maj Linneas studentskiva ( vimmelfotograf)
30 Maj Min kusin gifter sig ( bröllopsfotograf)
31 maj KKF kryssning för uppbunkring till sommaren
6 juni 50 års kalas! Marias mor ska ha fest :D
13e juni 12 timmars kkf med grillning och annat skoj på KK :D
19e juni midsommar vid myrängen :D
24e juni Ida fyller 20 :D
27e juni Team KKF tar studenten
4e juli Kryssning igen
7 juli jag fyller år :D
12e juli kålmården :D
17e juli tyskland ( kommer dock inte bli nått tippar jag på :P )
23e-26e juli Göteborg med Maria, Ida, jokke och förhoppningsvis HON :D

ja där har ni sommaren gott folk :D mer roligheter lär det nog bli :D:D

ne nu ska jag börja göra mig iordning ska åka till Robban och spöa honom i Fifa och dricka kaffe :D


Kommentarer
Postat av: Miss hemlig

Naaw, va söt du är min lilla pussgurka ♥

Fast så himla söt kan jag inte ha varit när jag sov =S

Men jag förstår hur du menar att det va svårt att inte krypa ner igen, eftersom jag kände likadant i måndags när det va du som fick ligga kvar i sängen ;-) Du är så otroligt mysig att sova med, vaknade i natt och låg och pussade dig lite, du typ lät mmm, haha så jag tror att du gillade det även i sömnen ;-)Kommer inte bli lätt att somna i kväll, när jag inte får somna i din famn ju =( Men i morrn kväll ses vi igen =) Åhh jag längtar såååå ♥



♥ Lots of kisses from me to you ♥

2009-05-12 @ 18:55:59
Postat av: Madde

Du glömde 5 juni... då är det ju min student! :D

2009-05-12 @ 20:46:31
URL: http://maddehs.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi hoppar över Tyskland, för det är ingen som kommer ha några pengar endå... Å skulle ju va skönt om man inte hade varje dag under sommaren uppbokad.. Haha!

2009-05-12 @ 22:20:02
Postat av: Linnea

André!! Min skiva är 23 maj, inte 27e =)

2009-05-13 @ 15:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0