Valborg - galenskap

Mina grannar spelar just nu liiiiiite för hög musik för mitt huvud som mår allt annat än bra sen gårdagens party! Va hemma hos Maria i tyresö! galenskapen va på hög nivå, vi började kvällen med nån form av ölspel. från början va Sebbe, Linnea, Robban, Millan, Maria, Ida, sen kom Marias syrra med sina vänner och då va partyt i full gång.

'bilder kommer senare! :P

En lite för överförfriskad André fattade beslut om att nyktra till och bosatte sig på motorhuven på en bil för att nyktra till, '*( kände mig lite som figurerna i "that 70 show" eller vafan den heter.

låg där en stund och filosoferade... kände att jag behövde röra på mig mer för att nyktra till, jag vandrade omkring, rörde mig ner mot gudöbroleden, tänkte gå runt alltihopa för att nyktra till. Framför mig kommer en liten tjej springandes med andan i halsen och skriker hjälp jag blir jagad !!  I det tillståndet jag befann mig i hade jag inte vart mkt till försvar, En taxi glider förbi som turligt nog är ledig. vi slänger oss in i den och åker iväg.

Samtidigt i huset undrar folk vart jag tagit vägen, Jag gick ifrån min mobil och allt annat så jag va allt annat än nåbar. jag bestämde mig för att lämna tjejen där hon skulle av så hon kom hem tryggt och säkert. jag själv borde ha vänt tillbaka men va nu så nära hem så det vart hem för mig med...

jag gjorde iaf min plikt som medborgare :D

kvar i Tyresö lämnade jag min vän Millan som inte kände en människa, Min kära vän Robban tog om hand :enligt raporter... : ) kvar i tyresö är nu mobil, kamera, väska, kanske om jag har tur lite av min alkohol :P

ska ringa till Maria snart men väntar nog en stund till så folket där hemma får vila :P det kan nog behövas haha


Kommentarer
Postat av: Millan <3

BLOGGA!!!! =D puss

2009-05-10 @ 16:39:25
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0