FOTOTIME!

Idag va det meningen att jag skulle plåta min klockrena vän Madde, jag fixade och packade och styrde upp grejer under gårdagskvällen, allt va kirrat, Jag klev upp i ottan för att fixa det sista och åka in till stan för att rigga upp grejerna. Tyvärr så svalde Madde nåt olämpligt under gårdagskvällen och mådde galet dåligt så vi fick tyvärr ställa in tråkigt nog.

Men det kommer fler tillfällen :D




Imorgon är det dags för nästa runda :D Då ska jag ut och snurra i förorten... Ska ut till Tumba och plåta Josephine!

En bekant till mig rekomenderade henne till mig, och nu efter lite planering så är det dags för plåtning :)
Så imorgon är det släpa grejer som gäller :D




Här är morgondagens Modell :)



ses på andra sidan linsen


Kommentarer
Postat av: Josephine

Super kul ska det bli, välkommen till bushen haha ;D

2010-02-20 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0