MASSA FOTOIDÉER!!!

Vissa dagar sitter man hemma i soffan och försöker komma på kreativa fotoidéer, det enda man kommer på är nåt tråkigt bara, sen andra dagar då sprutar det minsan idéer ur örona! ni vet själva kanske hur det är?

Om det är nån som är sugen på att genomföra nån av dessa idéer är det bara att hojta till! det kliar som fan i fotofingret!

Först ut har vi nörd temat! såg nån artikel om ugly betty, jag vet att jag har funderat på nörd tema förut, men iaf från nörd till en riktig puma! typ som filmen en prinsessas dagbok!


Nr 2 på listan har vi ett klassiskt målafärgskrig! ett tomt vitt rum, 3 burkar färg och annat nödvändigt, personen i fråga får gå loss på en vit vägg med färg och pensel och en jävla massa klet klet!  intresserad?



Nr 3 på listan har vi vapen! tror inte det behövs nån närmare beskrivning än att jag säger nåt i stil med tomb raider



Nr 4 på listan har vi en plåtning i stockholms hjärta alltså plattan! bra och skön miljö med massa människor! kan bli riktigt roligt tror jag!



Nr 5 Att lyckats få tillgång till en gammal skruttig sl vagn ska nog inte va så svårt! Men det vore lite härligt att få köra en plåtning i en gammal nostalgivagn Vore galet kul!




Nr 6 en plåtning i gammalt klassiskt marilyn monroe tema eller annan gammal kändis!




Jag kommer med mer idéer inom kort ! men hör av er om ni är intresserade så ska vi styra ihop nånting!

over and out så länge!






Kommentarer
Postat av: En modells liv

Bra ideer!

2010-01-25 @ 18:19:22
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag & Jimmy paxar vapnen! :D

2010-01-25 @ 20:37:23
URL: http://phreakshow.blogg.se/
Postat av: Tina - Glamour med en twist

Jag diggade idé nr 6 :)

2010-02-17 @ 12:54:08
URL: http://divinephoto.blogg.se/
Postat av: Linda

2:an ser gryyymt roligt ut att göra :D kommer ihåg när de gjorde dessa i top model 10 med färgerna och blev sugen dirket på att testa själv, men inget man bara tester kanske ^^ !

2011-01-15 @ 23:49:47
URL: http://Idetoandliga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0