ÖKAD AKTIVITET!

Woff här råder det ökad aktivitet! på några dagar ökade min besöksstatestik från ett futtigt två siffrigt tal till tresiffrigt, det gillar vi!  Självklart började jag fundera på vart denna oanande besöks explosion kom ifrån. kan det vara så att statestiken fått fnatt och skjutit mina besökare i höjden????

Imorse så knallade jag in för att kolla om allt va som vanligt, jag satt där i soffan och mös för mig själv med en kopp kaffe i handen när jag såg en vänlig själ som postat en länk till mig, en länk till flashback, jag tittade och konstaterade att nån kul människa har gjort ett inlägg om mig, där va förklaringen,

inlägget va ju inte sådär jätte positivt direkt, jag gnuggade mina sömndruckna ögon och tog en stadig klunk kaffe samtidigt som jag funderade på om jag skulle ta det positivt eller negativt? Jag kliade mig lite i skägget, tog en redig klunk kaffe och drog lite lätt på smilbanden när jag kom fram till att denna publicering va ganska bra endå, jag har ju trots allt fått en jävla massa nya besökare, tummen upp för det : )

med komentarer som " dina bilder suger" skaffa nya modeller" bränn din dator" kommer ni inte långt in i min hjärna, lite knstruktiv kritik vore väl endå bättre??? en liten förbättring här , en liten förbättring där, gör si gör så, då kommer man långt, det uppskattas lixom liiiiiiite mer,

SJÄLVKLART så måste jag ju fira att mina siffror skjutit i höjden så under helgen ska jag nog ta och svänga mina lurviga och bara njuta! och bara för att så måste jag ju ut och ta MER bilder MER MER MER!!!! Jag är glad det är fredag och jag har massa nya läsare,  Det är ingen idée att försöka trycka ner mig för då kommer jag bara tillbaka ännu starkare! vi ses på andra sidan linsen mina vänner! hoppas NI har en lika bra dag som jag!

 



Kommentarer
Postat av: B.

Dra på någon ravefest och fotografera. Vore kul att se hur dina bilder ser ut. :)

2010-10-17 @ 04:57:59
Postat av: matilda

Härlig blogg :)

2010-10-17 @ 14:18:09
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0